kantoor

Onze paraatheid

COVID-19 (ook wel Coronavirus genoemd) is een luchtweginfectie die zich vermoedelijk via hoest- en niesbuien verspreid. De symptomen kunnen onder meer koorts, hoest en ademhalingsproblemen zijn. Het kan tot 14 dagen duren voordat er symptomen verschijnen en deze zijn in de meeste gevallen mild, alhoewel ze ernstiger kunnen zijn bij oudere mensen of bij mensen met reeds bestaande gezondheidsklachten.

Als internationaal bedrijf met meer dan 1.200 collega's wereldwijd en meer dan 12.000 MKB-klanten hebben we een gevestigd Business Continuity Plan, dat eigendom is van en beheerd wordt door ons Global Risk Team. Dit omvat regelmatige vergaderingen van het Business Continuity Planning (BCP) comité, bestaande uit cross-functionele vertegenwoordigers die verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en testen van onze kwesties en de crisisresponsplanning.


De eerste maatregelen die we hebben genomen

In reactie op COVID-19 hebben we ons Business Continuity Plan geïmplementeerd om ervoor te zorgen dat we de risico's op een verantwoorde, weloverwogen en proportionele manier kunnen beperken. De eerste maatregelen die we hebben genomen zijn onder andere:

  • Het oprichten van een COVID-19 Taskforce, die regelmatig bijeenkomt om ons risico op een verantwoorde, weloverwogen en proportionele manier te managen.
  • Het geven van richtlijnen aan alle collega's over het opvolgen van basishygiëne maatregelen en het geven van instructies over wat te doen als zij zich onwel voelen.
  • Implementatie van werken op afstand voor alle centrale ondersteuningsteams en collega's die niet verplicht zijn om in een van onze kantoren te werken.
  • Degenen die terugkeren van risicolocaties verplichten om lijnmanagers te informeren en zich voor een periode van veertien dagen te isoleren. Alle niet-essentiële zakenreizen worden met onmiddellijke ingang geschorst.
  • Zakelijke evenementen, niet-essentiële face-to-face vergaderingen en conferenties worden tot nader order geannuleerd. Dit sluit belangrijke klantenvergaderingen en essentiële audits uit.

kantoor

Onze betrokkenheid bij klanten

Onze klanten blijven in het middelpunt van de belangstelling staan en we zullen ons inzetten om hen in deze periode, en natuurlijk ook in de toekomst, te ondersteunen. We zijn ervan overtuigd dat de maatregelen die we hebben genomen waar mogelijk geen invloed zullen hebben op het niveau van de dienstverlening, de beschikbaarheid van financiële middelen, de dekking of de aanspreekpunten.

Wat betekent het coronavirus voor uw bedrijf en wat zijn belangrijke maatregelen die genomen kunnen worden om de risico's te verminderen en uw bedrijf te beschermen? Dit zijn vragen die nu ook van belang kunnen zijn voor uw bedrijf. Onze Head of Risk en Compliance Officer David van der Veer heeft belangrijke adviezen opgesteld omtrent het coronavirus voor mkb'ers. Klik op de link hieronder om het volledige blog te lezen.

 

Lees hier meer

Groothandel

Ondersteuning van uw bedrijf

We blijven openstaan voor het bedrijfsleven en wereldwijd bedraagt onze totale financieringscapaciteit meer dan 1,3 miljard. Zodanig hebben we de beschikbaarheid om bedrijven te ondersteunen die te maken hebben gehad met druk op de kasstromen als gevolg van de impact op toeleveringsketens.

Mocht u aanvullende financiering of ondersteuning nodig hebben, neem dan contact op met uw BFS relatiemanager die dit verder met u kan bespreken.

Als u geen bestaande klant bent van Bibby Financial Services maar graag met ons wilt praten over hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen, vul dan een aanvraagformulier in en wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Neem contact met ons op

Contact Icon

Neem contact met ons op 040-8100000

of